czwartek, 9 kwietnia 2015

Musujące jagody








      Hej!

      Weekend się zbliża, a w mojej głowie tylko jedno - RELAKS... :) Co prawda, nie jestem nie wiem jak zmęczona, no ale... Relaks każdy lubi bez względu na okoliczności, prawda? ;) Co będę takiego robić w weekend? A no się kąpać rzecz jasna :D O ile znajdę dłuższą chwilkę na wylegiwanie i rozmyślanie o tym cudownym świecie...

      Pomyślałam sobie, że do urozmaicenia tego niemałego rytuału przydałoby się coś, czego nie robię na co dzień. Świece, muzyka, jakieś kadzidełko i... musujące kule do kąpieli! Dawniej siostra kupiła mi gotowe ze sklepu i nawet nie pamiętam, czy w ogóle były musujące... Raczej jakiś proszek o ładnym zapachu, a w składzie... Wolę nie wiedzieć nawet. Postanowiłam dzisiaj, że zrobię takie cacko. Wiem co daję i może mnie ponieść wena... Już mam w planie do zrobienia inne, ale nie mam na to jeszcze składników :) Jakie zrobiłam dzisiaj? Jagodowe! :D




      Do wykonania ich potrzeba:
  • Sody oczyszczonej ( w opakowaniu miałam 70g)
  • Kwasku cytrynowego w proszku (20g)
  • Olej kokosowy ( dwie łyżki)
  • Jagody zmielone lub cokolwiek chcemy dodać (łyżeczka)
  • Olejek eteryczny, ja dałam pichtowy (10 kropli)
  • Wit A, E ( po 5 kropli)

      Olej kokosowy rozpuszczamy w kąpieli wodnej, dodajemy wit A, E, olejek eteryczny. Łyżeczka zmielonych jagód do tego paczka sody i kwasku. Mieszamy dokładnie. Powinna być konsystencja mokrego piasku. Teraz trzeba by uformować wedle życzenia :) Najlepiej jest to zrobić w sylikonowych foremkach, jako że ja nie miałam, dałam do pokrywki od soli :D






      Efekt końcowy prezentuje się tak:



      Mały test musowania ;)


      Działa! :)

      Jakie Wy robiłyście, albo polecacie? Czy coś fajnego dorzucacie do kąpieli?


Lucy

4 komentarze:

  1. Wow, genialne! Wygląda to pięknie, pachnie pewnie też:) Chyba pokombinuję i zrobię jakieś kule do kąpieli, w sumie od dawna mi to chodzi po głowie, ale jakoś nigdy się nie zebrałam:) ale jak patrzę na te Twoje wyczyny to aż mnie korci...
    Nie wiem czy widziałaś bloga Mineralnej Kasi, ma masę przepisów na kosmetyki, tutaj np na różne sole i kule do kąpieli: http://www.mineralnyswiatkasi.pl/p/kapiel.html , można się zainspirować :D w jednym konkursie wygrałam u niej takie kule, no przegenialna sprawa:D
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie widziałam, ale już zerkam :-D dziękuję za stronke :-D
      Oo to może i mi się kiedyś uda coś wygrać... :-D na pewno genialna sprawa, bo dostajesz coś ręcznie robionego :-D a takie skarby są wiele warte... ;-)
      Wzajemnie milego weekendu ;-D

      Usuń
  2. mam takie jagody suszone zmiksowałam je i dodaje do maseczke do kul tez na pewno wypróbuje dzieki!!!!Extra pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :-D cieszę się :-D prawda, że super jest wszystko mielić? :-D

      Usuń